DRHATTA DOT COM: KONSULTAN HOMEOPATI ONLINE HBI

 

Simpang Jalan Kolej MARA Banting, Jalan Labohan Dagang, Bukit Changgang, 42700 Banting, Selangor. (Tel: 013-9802991)

 

 

 

PRODUK 2016

(PAU-ANA)

"Biasanya saya rasa mengantuk ketika bersedia untuk membaca berita di TV1, tetapi sejak saya mengambil Pau-Ana, saya rasa lebih segar dan tidak lagi rasa penat dan mengantuk."

- Imam Muda Taufek, pembaca berita TV1 & Guru

"Saya memberi Pau-Ana setiap hari untuk anak saya kerana anak saya akan mengambil UPSR. Selepas tamat ujian UPSR, pun saya masih memberikan Pau-Ana kerana Pau-Ana membantu beliau agar sentiasa cergas, aktif dan sihat".

- C. Husni Ibrahim (Gombak)

"Biasanya kalau saya bangun terlalu awal pagi, pada waktu tengahari saya sudah penat dan mengantuk, tetapi apabila saya mengambil Pau-Ana saya rasa segar dan tidak letih lagi."

- Siti Nur Syahian & Ann Kelety (Sibu, Sar)

"Selepas seminggu ambil Pau-Ana, sakit lemah saya menjadi semakin baik, rasa lebih bertenaga, sakit menyentak (tarik-tarik, fit) sudah hilang, badan juga semakin ringan".

  - C. Ibrahim [019-5916216]

"Selepas mengambilnya secara berterusan, saya dapati penghadaman saya bertambah baik dan tidak ada masalah sembelit lagi. Terima kasih kepada encik Hatta kerana merumus produk ini. Saya turut menyarankan Pau-Ana kepada kawan-kawan yang lain. Belilah Pau-Ana, ia memang baik untuk kita."

- Wak Jasman (019-355444)

 

(ACTIVE IQ)

"Sy x pandai nk ckap. tp tgk tu dia dgr ckap dr biasa. Nmpk lebih tumpuan time buat hmwork."

  "Ank-ank suka makan. pagi nk trn sek mesti ambik sebiji kemam dlm mulut. Anak yg belajr 3 org. jd sy belikan sorang satu ..."

  " Sy juga ada seorg ank bertuah (pongoh sikit) gapo2 cpt tinggi soro. Hok ni la sy bgtau dia dgr ckp dari dulu."

- Pn Sandora Norohin Kota Bharu (2016)

"Anak 6 tahun suka sgt, itu yg lebih dos, kalau tak da kesan sampingan tak apa. Tapi target 1 btl sebulan dah kurang.. terim kassih. ; Alhamdulillah, bangun pagi x nangis dan marah nak ke sekolah, nampak lebih positif lah. ni anak yg 6 tahun. Abg dan Kak dia tinggal di asrama saya blum nampak perkembangan mereka lg."

- Pn Julaiha, Johor

"Dr Hatta, kt uitm nanti minta bawa pill homeopati utk knak2. Anak sy nampak lebih cergas dan cerdas. Mmg bagus lah pill tu, baru sebotol dah ada kesan".

- En. Zainal Rashid Isa, Putrajaya (2015)

"Selepas saya berikan Active IQ, dia mula berubah, gemar menjawab dan bercakap. Dia juga sudah boleh mengikuti pelajaran dan menghafal ayat-ayat tertentu termasuk lagu-lagu, serta mengulangi kata-kata gurunya. Bahkan dia sudah mula minat belajar bahasa Inggeris, walaupun dahulunya dia malas mencuba. Sekarang dia juga semakin rajin membuat kerja-kerja sekolah.”

-   Pn. Salsiah Kemad, Banting (Tel: 016-281 7697)

"Formula Active IQ jelas memberi kesan kepada anak-anak saya. Saya beri anak sulung saya penawar homeopati ini ketika dia di sekolah rendah lagi. Akhirnya anak saya berjaya mendapat 81A dalam SPM dan sekarang menuntut di asasi sains UIA. Kesemua adik-adiknya saya bekalkan Active IQ supaya mereka tidak ketinggalan dalam pelajaran."

Huzaini Ibrahim, Wakaf Bharu, Kel (2010)

“Selepas saya berikan Active IQ kepada anak-anak saya, saya dapati dia semakin gemar membaca dan memberi tumpuan kepada pembelajaran walaupun dia masih berada di tadika. Perkembangan ini amat menggembirakan saya”.

Pn Noor Hafizah Jauhari, guru, Ayer Keroh, Melaka.

"Anak saya baru saja mengguna Active IQ. Dia sangat lemah dalam pelajaran. Oleh kerana dia akan mengambil peperiksaan PMR pada tahun 2007 yang lalu, jadi saya telah membeli dan memberinya makan penawar Active IQ. Saya tak menjangka pencapaiannya meningkat dan dia memperoleh 6A 2B dalam keputusan PMR yang lepas.  Sekarang saya berikan pula Active IQ kepada adiknya, dan nampak kesannya juga sangat baik."

Asiah Mohamad, Sg Udang, Melaka (2008)

 

(Homeo-ABC)

 "Saya baru saja mengguna Homeo-ABC. Dr. Hatta beri kepada saya bila saya mengadu sakit telinga dan kerap berdenyut-denyut ketika hendak tidur. Saya cuba beberapa kali bila sakit itu mula berdenyut. Cepatnya ia berhenti. Hanya ada sekali bila telinga tu menanah saya jumpa lagi beliau utk mendapat rawatan susulan. Beliau ada beri satu ubat homeopati yg lain. Alhamdulillah, sakit saya baik smpai skrang."

- Malik, Labohan Dagang (Tel: 012-3946674)(2014)

"Alhamdulillah, sejak akhir -2 ni ABC mula mendapat tempat d kalangan masyarakat. ABC terbukti berkesan dan kini permintaan kian meningkat kat tempat saya."

- Redzuan, Pusat Kesihatan Keningau, Sabah. (013-850 7685)

"Pelanggan yang mencuba dan memberinya untuk anak-anak serta ahli keluarga memaklumkan selsema, batuk-batuk, anak-anak meragam dan menangis, dan pelbagai masalah harian dapat disembuhkan dalam waktu yang singkat apabila mereka cepat-cepat memakan Homeo-ABC. Sesiapa yang sudah biasa dengan Homeo-ABC, mereka cenderung menjadi pelanggan tetap untuk remedi tersebut.”   

- Noor Aini Ooi Abdullah, Kamunting (Tel:  013-514 5994)

"Memang banyak kelebihan ABC, makannya pn semudah abc.Skrg anak2 sya tidak lg mengambil panadol bila demam atau selsema.mereka akan sembuh dgn ABC.Begitu jg dgn anak-2 buah....wp tidak berpeluh selepas menelan ABC tetapi demam akan kebah.Dan skrg sya membekalkan ibubapa syayg akan berangkat ke tanah suci dgn ABC dan Hi-Fos".

  - Auni Feldauni, Perak (2012)

  "Sy ada asma.ada asma. Sblm ni bila asma, ke hsptal utk pam. Skg, stiap kali asma baru mula, sy makan abc stiap 15minit. Alhmdulillah tak perlu pam lagi."   

- C. Adi Baba, 42 thn, Sabah (013-8508798) (2011)

(Hi-Fos)

"Dulu saya mengguna Active IQ. Dapat 5A UPSR, 9A PMR dan 9A SPM. Bila saya masuk kolej dan universiti, saya mulai guna Hi-Fos untuk mendapat kesan yang lebih baik."

-Nur Syahirah, Miri, Sarawak)

PENGEDAR SEMASA:

EN ZAINAL RASHID BIN ISA – PUTRAJAYA (RS: 016-221 4280); SALMAH HANIM HARES – BANGI (RS: 019-470 3820) ; OUTLET Kota Bharu, KELANTAN : MOHD FAIZ (018-295 7461) ;NOOR AINI OOI ABDULLAH - KAMUNTING, PERAK (013 514 5994) ; MUSA ISMAIL - KEMAMAN  TRG (013-9720638) ; REDZUAN MOHD - KENINGAU, SABAH (013 850 7685) ; SOFIAN LIT – KOTA SAMARAHAN, SARAWAK (013-820 0824) ; STI HAYATI A RAZAK, PETRAJAYA (019-9422461) ;  FAUZAN, KUANTAN (016-931 9875), NOOR AZURA – KUANTAN, PAHANG (016-986 5230)

 

(Tentang HBI & Misi, Konsep bisnes)

MUKA DEPAN LAMAN

Harga & Tawaran:

Set Produk Pau-Ana

Set Penawar Farmasi ACTIVE IQ

Set Buku Homeopati

Artikel Produk Utama

Testimoni Produk drhatta

Konsultan Homeopati Prolifik HBI

Event/Promosi Penting

Konsultasi

Pautan Lama: LAMAN LAMA..

   © HBI Health & Homoeopathy Centre 2016.   © Mohamed Hatta Abu Bakar, HMD 2016  (New Version - updated)

AlloWebmaster:drhatta3@yahoo.com